2000 tavasza

 2009.05.26. 20:43

"A fegyver a szabad ember legfőbb ismérve.Akinek nincs fegyvere,az fogoly."

 

Hamar eltünt az a háromszázezer forint,amit a legutóbbi munkáért kaptam.Bár próbáltam úgy tenni,mintha még mindig kőgazdag lennék,de ezt hosszútávon nem tudtam tartani.Ott,abban a pest megyei városban van egy híres cukrászda,mellette egy kaszinó.Na annak a tőszomszédságában üzemelt akkor egy diszkó.

A portások a barátaim voltak,a későbbiekben dolgoztam is velük együtt,egyet pedig-a legkedvesebb barátomat-elvesztettünk egy le(el)számolási vitában.Holtan maradt ott egy ismerősével.Szóval,Rolival gyakran látogattuk ezt a szórakozóhelyet,meg a mellette lévő kaszinót.Közben húztunk még kisebb pénzeket,de azok csekélynek mondhatóak.Bár 20 éves létemre nem panaszkodhattam,nem voltak anyagi gondjaim,mind más fiataloknak,akik kiszámolták,hogy a szombat estébe belefér ötezerig Tokaj,aztán itt még két whiskey .Vagy egy,egy meg a kiszemelt csajnak.

Szóval,ide járt,nevezzük a hölgyet Szandrának.Ez miatt a bárcás kurva miatt romlott meg a baráságom Rolival úgy március környékén.Minden abból indult ki,hogy miután borzalmas mélytorkot dobott a hölgy szinte bárkire,aki szimpatikus volt neki,Rolinak lett simpatico a hölgy.Le is szopta rendesen...Napokig hallgattam,hogy így még nem cidázta le senki,meg hogy ez a nő a barátnője lesz.Heveny ellenállást tanúsítottam az első  héten,de aztán feladtam minden nemű harcot.Szóval,Roli szerelmes Szandrába.Szandra (kam)szerelmes Roliba.

Úgy március első hetében említettem meg neki,hogy elkellne már egy újabb meló,mert abból nem élünk meg,hogy néha hívnak minket vonulni egy brigáddal,és aki az embergyűjtést intézte,dob mindenkinek 10-15 rongyot.Aki nem tudja,annak elmondom,hogy ezeknek a vonulásoknak általban ez volt az előzménye,majd a végkifejlete:

X összerúgja a port Y-nal.X sok embert ismer,sokan ugranak neki,ha menni kell.Y ezzel szemben privátabb egy fokkal az ördögnél,nincs sok önzetlen barátja,nem ismer éjszakai arcokat,de van egy barátja,aki ismer embereket.Y szól neki,hogy X találkozót akar,erőt kell demonstrálni.Erre a barát telefonálni kezd.Tud hozatni "borjúkat" nagyon vidékről,illetve boxolókat,sportolókat a fővárosból.Fejenként 10ezer.Ha nem annyira barát,akkor 15-öt mond,de csak tizet ad annak az 50-100 srácnak fejenként..Volt,hogy 400-an voltunk,kötbezártunk egy egész várost.A "borjú" kifejezést megmagyarázom.Na,ők azok,akiknek pl.a budapesti éjszaka legjelentősebb embere azt mondja,hogy állj félre,mire a borjú:miért,ki vagy te?

Erre az illető megmondja a nevét.A zene elhalkul,a porta vigyázzba vágja magát,lepke sem fingik,stb.Mindenki vár,az Ember katonái ugrásra készen.A vidéki borjú számtalan  esetben megvonja a vállát és ad egy tockost nevetve az Embernek.Még jó,hogy nem köpi le.PONT LESZARJA A NEVEKET.Őserő lakik benne,végtelen lojalítás a pénz iránt,semmi más nem számít csak hogy ételt adjon a hat gyerekének.Még az sem számít,ha késsel a hátában mentővel hagyja el a színteret.Vagy éppen a vonulás színhelyét.

Szóval,a szerelmeseknél tartottam,meg hogy említettem Rolinak,nézzünk munka után,mert felkopik az állunk.Március közepén csörgött,hogy este találkozó a Bucinál,mert dolog van.Dobtam egy zuhanyt,és indultam,hogy a megbeszélt időpontra odaérjek.Megérkezett ő is,utánfutóként húzva maga után Szandrát.Barátság ide,barátság oda,meg is kérdeztem,hogy ő mi  a faszt keres itt egy megbeszélésen?Ha éhes veszik neki egy hamburgert,és üljön be a kocsiba.DE Szandra maradt.Ugyanis Roli előadta,hogy most nem az Öregéknek dolgozunk,hanem Szandrának.Illetve az apjának.Vagyis csak a pénzt adja a faterja,igazából az unokaöccse rúgta össze a port egy miklósi roma brigáddal.(Nem azokkal,akik most bent voltak.)A story már nem is érdekelt,mondtam,hogy nem vállalom,mert sokan tudnak róla,a pénz is lófasz,és mert a kis hülyegyerek volt a kőfasz,tanuljon belőle.Annyi lett volna csak a dolgunk,hogy összeszervezzük a talákozót,én szólok pl.Györőnek,aki olyan arzenált hoz magával,hogy a T-800-as elmehet a faszba,megjelenünk,mi beülünk a felek közé egy semleges kv-zóban,a két brigád többi tagjai meg odakint méregtik egymást.Mindezt 100.000ft-ért.Fejenként.Amiből,kikellett volna fizetni a többi srácot.Mindegy,anyázás,meg hogy nekem már a kis pénz nem pénz,stb.Ott hagytam őket,elmentem.A következő szombatot kihagytam,nem mentem sehová.Azt hiszem szerdai nap volt,amikor csörögtek,hogy Roli kórházban van.Nem jól sült el a találkozó,négyszer megszúrták,találtak egy artériát is.Azonnal kocsiba vágtam magam,János kórház.Megtaláltam,a kórtermet,éppen aludt.Rohadtul olyan volt,mintha már lebaszta volna az ékszíjat.De hála istennek nem,elkezdtünk beszélgetni.Panaszkodott,hogy Szandra még csak be sem jött hozzá,a telefonjaira nem reagál.Utoljára annyit mondott,hogy lúzer,mert nem tudta ezt elintézni.Mondtam neki,hogy szarja le,lépjen tovább,most kikaptunk,de ha kell,és ő is úgy gondolja,és nem Szandra hanem maga miatt,basszunk vissza nekik.Belement,de a doki a tudtára hozta,hogy még legalább 2 hét mire hazamehet.Elköszöntem tőle,és hazamentem.

Látogatásom utáni héten a fent emlegetett hölgy gyalogosan hazafelé tartott a diszkóból,amikor is az elmondások szerint egy hajléktalan belekötött,többször az arcába vágott,eltöreve az orrát,arccsontját.Roli mikor már kint volt és meghallotta,hogy mi történt,kérdőre vont,hogy mi közöm van hozzá.Válasz helyett meghívtam egy kávéra,hogy kitaláljunk valamit a visszavágóra.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ejszakaifunky.blog.hu/api/trackback/id/tr121145558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása