Apám mindig ezt mondogatta:az a legjobb fiam,ha nem szorulsz másokra.Persze tudás az kell,de az is,hogy féljenek tőled.Ha senkiben sem keltesz félelmet,ha senki nem jön zavarba attól,hogy ránézel,az azt jelenti,hogy nem lettél igazán sikeres.

Pffff...

 

Miután voltunk a Ceglédi szövetségeseink diszkójának nyitóján,a hazafelé úton véget nem érő vitába bonyolódtunk azzal kapcsolatban,hogy menjünk -e,és ha igen akkor hová menjen a brigád nyaralni.Az én javaslatom Skócia volt,ahová megjegyzem a mai napig nem sikerült eljutnom,de ezt azonnal leszavazták,hogy hideg van és szél,meg a palik szoknyákban járnak,kibaszott William Wallace.Fuck.

Így hosszas vita után megegyeztünk Korzikában.Azért választottuk ezt a szigetet,mert olaszba meg görögbe senki nem akart menni,messzibb távoli országra sajnáltuk a pénzt,(később kiderült,itt többet költöttünk)úgy voltunk vele,hogy inkább "megesszük".:-)S bár franciának francia,még sem annyira az.Ráadásul Tominak kint pucolt egy spanja,meg hogy "az majd körbevezet minket,spanolunk vele,stb".

Indulás időponjta valamikor szeptember első hetére esett és 10 napot maradtunk.Meg is érkeztünk hosszan viszontagság után Ajaccioba.Reptéren volt egy kis gondunk,Peti úgy gondolta,hogy a korzikai lányok tüzesek,ezért hozott magával 100db beazonosíthatalan tablettát,(eladta mindet)ami hasonló volt a viagrához.A lényeg,hogy 8 órát ültettek minket,mire kimagyarázuk magunkat.A szállást elfoglaltuk a Hotel Imperiálban,gyönyörű szálloda,csak ajánlhatom mindenkinek.Heten voltunk,névszerint:

Én,Györő,Peti,Tomi,Zolika,Zsozs,Roli.

A szállodai bejelentő lapra Zsozs rátudta úgy írni a nevét,hogy "Anyádpicsája Zsozsika"...erre mindenki kedvet kapott,és repkedtek a nevek.Nem is tűnt fel addig senkinek,amig azt nem írtam az enyémre hogy White Gandalf..Miután ezen is túljutottunk megindultunk le a strandra,már csak azért is mert vártuk Tomi spanját,aki ellát minket minden földi jóval,körbevezet minket a szigeten,stb.Meg is érkezett,francia papírjai szerint Mr.Barbot.Amúgy Zsolti volt ő is még itthon.Kaptunk egy igazi hobót.Jézus,hogy az ember hogy nézett ki.Hosszú haj,napszemüveg,rongyos de tiszta ruha.Kérdeztem a palit hogy mivel foglalkozik,válaszként az "ezt is-azt is" kaptam.Nem is fírtattam tovább,"bepúdereztük" magukat majd úsztunk kifulladásig,vertük be az arcunkba a Coronitákat meg egy ottani helyi specialítást,aminek a nevére már nem emlékszem,de paradicsomlé szerűség volt sok jéggel,és még több töménnyel.Kettőt megittam(5dl-es korsóba adták) majd elaludtam a napon.Amig aludtam a többiek kb.150kiló homokot lapátoltak rám egy kisgyerektől ellopott játékkal,úgy hogy csak a fejem látszódott ki.Majd elkezdtek kiabálni mellettem,hogy "bazd meg itt a rendőrség".Felakartam ugrani,de nem tudtam...Ők meg baszartak a röhögéstől.Hobó mondta,hgy elvisz minket egy kuplerájba,ami engem különösebben nem izgatott,mivel a sok szteroidtól szétbaszva nem kívántam a szexet.De azért velük tartottam..Na most,ha itthon román lányok az alja,akkor ott  az algériai szutykok.Az igénytelenség netovábbjai.Györő mellettem azzal szórakozott,hogy a lánnyal széthúzatta a punciját,majd belehamuzott.Nos,mindezt kb. 2(!) euróért.Amúgy azt hiszem valami 8 eu volt egy szúrás,5 egy pipa.Zolika olyan szinten berúgott,hogy ő kitalálta hogy most pedig légiósokat kell verni.Elkezdett kiabálni,hogy Fucking Legion,meg hasonló ékes szavakat,aminek az lett az eredménye,hogy az ott lévő kb.15 fős légiós társaságból kivált egy tag,és odajött hozzánk,majd megkérdezte magyarul,hogy ugye ti magyarok vagytok?

Zolika erre úgy gondolta,hogy rögtön le is üti a gyereket,aki megjegyzem kb 1 fejjel volt magasabb nála.Hát nem sikerült leütnie,hanem a gyerek félrehajolt majd lefogta,és közben elkezdett beszélni hozzánk.Miután Zolika megnyugodott,elmondta hogy ők fent szolgálnak Calviban,csak lejöttek ide "délre" picit szórakozni.Na akkor elkezdtünk újra inni,ők haskáztak,mi fetrengtünk Györővel.Zolika odáig jutott,hogy ő kitalta hogy légiós akar lenni.Mondtuk neki,meg a légiósok is,hogy majd ha kijózanodott akkor gondolja át újra.

Körülbelül így telt el a 10 nap,semmi érdemleges nem történt.Ittunk,ettünk,kocsit béreltünk majd összetörtünk:-)Így 10 nap után fáradtan hatan visszatértünk.Hogy miért hatan?Azért mert józanul is arra az elhatározásra Zolika,hogy ő neki bizony légiósnak kell lennie,és a kilencedik napon szó szerint megsirattuk,ő meg minket,és felutazott északra.A magyar légiós srác elmondta neki,hogy mi kell csinálnia,hol jelentkezzen,stb.Sikerült neki,és végigcsinálta..2005-ben szerelt mint caporal chief,majd csinált egy dologból borzalmas mennyiségű pénzt,és most sütetti a seggét dél-afrikában.

Létezem, mert vannak barátaim. Azért maradtam felszínen, mert ők az utamba kerültek. Megtanítottak arra, hogy magamból a legjobbat adjam, még akkor is, ha az életem néhány pillanatában nem bizonyultam jó tanulónak. De azt hiszem, hogy sikerült elsajátítanom valamit abból, amit úgy hívnak, hogy nagylelkűség.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ejszakaifunky.blog.hu/api/trackback/id/tr211155978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása