1999.dec.31,valahol Pest megyében  22.00

 

Hiába mondtam Rolinak,hogy szerintem nem most kellene ezt a munkát elvégeznünk.

Jó,igaz,hogy munkának  csak én neveztem azt a szörnyűséget amire a könnyű pénzszerzés lehetősége vett rá.Egész délután remegett a gyomrom,miután Roli felhívott,hogy mehetek megcsinálni vele egy melót.

-Valami faszit kell pofánfágni,meg ha rádszólok,hogy szúrd meg,akkor szúrd meg bazd meg,a vállát meg a combját,sokszor egymás után,számolni nem kell.-így Roli a délutáni találkozó alkalmával.Közben majd összeszartam a bokámat,mire felmertem tenni neki a kérdést:-Mennyi pénzt kapunk ezért?-800ezret,de van köztünk egy közvetítő,az levesz magának két kilót,a többi megmarad nekünk.Fasza,gondoltam magamban,háromszázezerért lóg felettem az a bizonyos sts,5-től 15-ig.De az is igaz,hogy ha terv szerint megy minden,az egész nem tart tovább 5 rohadt hosszú percnél.Sőt,ha tovább viszem és belegondolok,leszámítva hogy a lelkiismeretemmel lesz egy kis probléma,ha jól csinálom meg a melót,akkor talán számíthatok rájuk,mint "munkaadókra".

Roli elment tőlem,lefeküdtem az ágyra,kezemet a fejem alá tettem,és megpróbáltam felvázolni magamban a lehetőségeket,valamint azt,hogy ettől a szilvesztertől kezdve minden más lesz.Nem csak az életem változik majd meg,hanem az a valami is,amit nálam okosabbak léleknek hívnak,és ami néha mocorgott bennem.Főleg ha állatokról volt szó.Most,hogy már tudtam a meló minden rámtartozó részletét,megpróbáltam összerakni magamban a dolgot.Adva van az ember.A célszemély.43 éves,tőlem magasabb,vékony testalkatú,jól szituált üzletember.Gondtalanul éli az újgazdagok életét itt pest megyében.Sőt,biztos már arra is gondolt,hogy miután vége a szilveszteri fogadásnak,rommá szúrja szilikonkeblű szeretőjét egy panzióban,majd miután végzett hazamegy a családjához a kétszintes kertes házba,szabadkozik a késésért,de hát a céges rendezvények már csak ilyenek,majd csatlakozik a rokonsághoz.

Gondolja mindezt ő.Mi persze már tudjuk,hogy a kocsijáig sem fog elérni.Roli este nyolcra jött értem.Felmentünk egy lakásba Érden ott a tizeseknél,amiről biztosan tudtam,hogy nem az övé.Kezembe nyomott egy kezes-lábas szerűséget,valamint kesztyűt.Feketét mindenből.Baseball sapkát,nájkot.Kesztyű fel,ráhúzni a kezes-lábas újját,körbe szigetelőszalag.Dns nem hullhat ki,mert akkor van a tré.Egy évvel korábban már vettek tőlem nyálmintát.

Akkor fogjuk elkapni,mikor kitette a szeretőjét.Megvan a koccanó kocsi is,egy opel omega.Beültünk a kocsiba,hallgattuk a Natural Born Killers Soundtracket.Ebből rendszer lett,csak ezt a válogatást hallgattuk.Mikor megszólalt a Shitlist bip-bipje,úgy éreztük,hogy a világot kifordítjuk a négy sarkából.

www.youtube.com/watch

Én vezettem,30 perc alatt odaértünk a villához,jött a mindig is utált várakozás.Éjfélkor mondom Rolinak boldog új évet,aki erre csak hümmögött,hogy kibaszottul nem ezt kellene csinálnunk szilveszterkor,hanem hányásig kellene inni,majd szopatni spanban egy szilikonszáju-csöcsű hajtóst.Ehelyett itt basszuk magunkat egy 10 éves omegában,amit a lélek tart össze,és ami egy moszkva téri csövinger nevén van.

1-kor nyílt a villa ajtaja,emberünk sétál ki a szeretőjével karon fogva.A hercegnő sikongat,kezében félig ürült pezsgősüveg.Beültek a kocsiba,várunk,de nem indul.Mondom Rolinak,hogy ez a kurva itt fogja a szemünk előtt leszopni.Így is lett,nem lett panzio sem más,lett helyette deep troath a 750 longban.Végre elindultak kb 15 perc után,mi meg utánuk.Kitette a csajt a lakásánál,csók,séta vissza a bömöshöz,gáz.Mi utána,valahol Diósd környékén piros lámpa.Előttünk fékez,Roli röhög,jaj-jaj,nem fogunk tudni megállni.Csatt.Ugrunk ki a kocsiból,nyitom a kést a tervnek megfelelően.Emberünk is kiszáll,kérdezné,hogy mi a fasz...aztán elakad a szava,látja a kést a kezemben.Roli irgalmatlan erővel állon vágja,a pali megrogy,mégegyszer és mégegyszer.Lecsúszik a kocsija oldalán,leül.Fejberúgom,olyannyira,hogy behorpasztja az ajtót.Aztán eljön az,amitől tartottam.Élesen vág barátom hangja a téli éjszakába:-Szúrd meg!Szúrd meg!Lendül is a kezem,de az utolsó pillanatban megáll valahol a nyaka körül.Leejtem a kést,és inkább ököllel az arcába csapok.Sokszor,addig amíg a feje csak egy ide-oda hanyatló massza.Mindez nem tart tovább 5 percnél.A távolban fények,kocsi jön.Gyorsan bevágjuk magunkat az omegába,és gáz.Roli őrjöng,hogy nem szúrtam meg a csávót,pedig arra szólt a megbízás.Vonogatom a vállam,jó ez így is-mondom.Háromnegyed kettőkor már otthon is vagyok.Okádok egy jót.Nem,nem csak a filmekben van ilyen.Bizony jót lehet hányni a stressztől,nem csak a vöri-bori kólától.Xanax és alvás.Beléptem a 20.évembe.

Délelőtt Roli csörög,hogy mákunk van,így is jó volt a megbízóknak,a cash nála van,délután hozza.

"Megbízóknak." Bizony,többségi tulajdonosként úgy viselkedett,ahogy nem kellett volna.Ezt torolták meg hosszú évekig tartó idegeskedés után a kedves cégtársak,majd nyugalomra hajtották a fejüket.Emberünk elhagyta a céget,később tudom meg,hogy a részvényeit is szite piti pénzért szétosztogatta az ex-társak között.

Igazából azt hittem,hogy majd lesz valami probléma a lelkiismeretemmel.Semmi nem volt.Nem is éreztem semmit utána.Nem álmodok róla,egyszerű munka volt.Akkor talán valami középkori skót harcoshoz hasonlítottam magam,aki félelmet nem ismerő hős,és arról tett,hogy egy gonosszal kevesebb legyen a világon.Később bebizonyosott,hogy szociopata vagyok.De addig még sok dolgon kellett keresztül mennem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ejszakaifunky.blog.hu/api/trackback/id/tr101143803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.05.25. 23:56:27

Jó poszt, a téma is érdekes, sőőőt :) Grat hozzá! :)

Érdekelne a tizeseknél a lakás, vajon kinél lehetett :D:D:D

Ja igen, figyelj a helyesírásra, van benne jó pár hiba :)
süti beállítások módosítása