2000,valamikor nyáron

 2009.05.29. 19:54

 

             Nem szeretnék sok szót vesztegetni a bosszúnkra.Roli megszúrkálását méltóképpen megtoroltuk.Résztvevők:

-Györő és az íjjpuskája (úgy nézett ki mint egy Uruk-hai harcos)

-Én és a bilincsek-kötelek

-Roli és a furgon

-..doberdó.

A storyt összelehet rakni,mind a három elkövető a mai napig éli a rokkantgyugdíjasok életét.Az egésznek volt olyan "SAW 5" feelingje..

Miután ilyen jól kiszórakoztuk magunkat,újra agyalni kellett,hogyan csináljunk pénzt.

Végül nem jutottunk sokra,visszamentünk portázni,még pedig Ceglédre.A story a kövekező volt.Persze,nem is mi lettünk volna,ha normálisan zajlik le minden.Egy pesti barátunk szólt,hogy lenne egy porta meló cegléden.Nem is fizet rosszul a tulaj,15ezret ad fejenként egy éjszakára(akkor kb 8-12ezer volt az átlag),és péntek,szombaton van nyitva a hely.Össze is szedtük 6 barátunkat,összesen nyolcan indultunk meg egyik pénteken.Meg is érkeztünk 20 órára,kipakoltunk,szerszámokat bevittük a pult alá,stb.Jött a tulaj,bemutatkozott,majd elmesélte,hogy azért szeretne új portát felállítani,mert a régiek helyiek voltak,és jegy nélkül beengedte az ismerősöket.Már akkor feltünt,miközben mesélt,hogy egy kopasz elütött orrú srác ott ólálkodik körülöttünk.Kérdeztem is a Főnököt,hogy tudja-e ki az illető.Tudta,az egyik volt portás a régi brigádból.Mondtam is Petinek,hogy a figyeljen oda a srácra,és ha valami szart akar keverni,akkor folytsa bele.Elkezdtünk inni,szigorúan üdítőt,hiszen akkor még mindannyian aktívan boxoltunk,ketrec,stb.Később úgy 22 körül,azt vettem észre,hogy a srác egyre közelebb ólálkodik hozzám.Odahívtam Rolit,mondtam neki,hogy elindulok a wc-k felé,ha a srác jön utánam,akkor ő is kövesse,és álljon meg a wc előtt.Ha később bentről csattanást hall,akkor vagy én húztam fel a "vasat",vagy valaki pofont adott valakinek,és akkor rontson be a viperával-ó jaj,a teleszkópos acélbottal-és ami belefér...

Minden úgy is történt,ahogy gondoltam.Épphogy odaálltam a piszoárhoz,megszólított a srác.Kérdezte,hogy az vagyok-e aki,mire én nyugtáztam,hogy igen.Na erre a tudtomra adta,hogy mi rohadt rosszkor jöttünk.Ugyanis a Főnök azért hívott új portát,mert egy ceglédi brigád ma éjfél körül fog megérkezni vagy száz fővel,és módszeresen elkezdik szétverni a helyet a bentlévőkkel együtt,később pedig tervszerűen felgyújtják egy 4 milliós tartozás miatt.A régi porta pedig az ő emberei voltak,ezért nincs aki megvédje.Megköszöntem az infót,kimentem a srácokhoz,hogy tudassam velük mi a helyzet.Mindenkinek leszakadt a pacekja.Györő lángvágóval akarta megdolgozni az informátort és a Főnököt is.Bár lángvágónk nem volt,őt ismerve 10 perc alatt lett volna.Mondom Györőnek,hogy gyere,felmegyünk a pali irodájába,lebasszuk a lépcsőn,és miután leért elbeszélgetünk vele.Igen ám,de nem volt sehol.A wc-s néni elmondása szerint(aki szintén tudott a támadásról,el is ment 23kor) a Főnök kiment a hátsó ajtón,és lelépett.Miután ezt nyugtáztuk,és a többieknek elmeséltük az ajtóban,megérkezett egy nagy merga,kiszállt belőle öt kokszos.A legkisebbik egyből odajött hozzám,és mgkérdezte,hogy -Ti vagytok a pesti porta?Mondom hogy ja,és mi a probléma?

-Probléma csak annyi,hogy ha maradtok,akkor a ceglédi köztmető díszpolgárai lesztek.

Erre csak annyit tudtam mondani,hogy ok srácok,ti vagytok itthon,beszéljük meg.A faszfej minket is átbaszott,inkább focizzuk meg.Majd mi kamuból megvédjük,ti kb.2 hétig kussoltok,a lét meg szétdobjuk.Felvázoltam nekik a dolgot,belementek.Közben már vagy 40 autóból álló konvoj érkezett,kb.150 emberrel...Ők ott maradtak portázni:-),mi meg elmentünk az ember után,mivel megadták a címét.A következő jelent zajlott le:

Állunk a ház előtt végig sorban,lesben.Arra jön egy fiatal lány.Györő mondja neki,hogy kap 10 rongyot,ha becsönget, belenéz a kaputelefonba és azt mondja,hogy munka miatt jelentkezne.(A főnök striciskedett is).Készségesen meg is csinálta,mire mondja a hang a túloldalról,hogy "megyeeeeeeeeek".Gyere te féreg.Peti kezében a vipera,Györőnél a ...más...,rajtam boxer,a többiek így-úgy felvértezve.Ahogy kinyílt az ajtó,Peti és Györő kirobbantak mellőlem.Komikusan majdnem beragadtak az ajtóba.A következő pillanatban csak a reccsenést hallottam,valamint egy elfolytott sikolyt.Miután ilyen szépen bemutatkoztunk,beszédbe elegyedtünk vele.Felkérdeztük,ő meg válaszolt minden kérdésre.Bár 2 ujján a körme bánta...A lényeg,hogy ott átadott egy hétszámjegyű összeget,amit szépen egy auchan-os szatyorba elvittünk a discóba.Összeültünk a kannibálokkal,szétdobtuk a lét,és a végén számot cseréltünk,a portát meg csinálták ők továbbra is.Valamint megegyeztünk abban,hogy ha valamelyikünknek gondja van,a másik brigád megy segíteni.Összeségében jól sikerült minden,15ezer helyett keresünk fejenként egy 6 számjegyű összeget.

Később megtudtam,hogy nem egész  hónap múlva,tulajdonos váltás volt,kaptunk is VIP jegyeket  srácoktól de ez egy következő story lesz.

Ui.Most látom,hogy vannak dőlt meg nem dőlt betűk az elején.Nem javítom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ejszakaifunky.blog.hu/api/trackback/id/tr31152057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása